loading...
پیک اینترنتی آنتی دجال املش
گروه اینترنتی مهراملش بازدید : 130 یکشنبه 22 فروردین 1389 نظرات (1)

موجى كه در آستانه سال 2000 ميلادى در زمينه آخرالزمان‏شناسى و گرايش به طرح موضوعات مرتبط با آخرالزمان در غرب برخاست، نه تنها فروكش نكرده بلكه روزبه‏روز بر دامنه آن افزوده مى‏شود . امروزه پايگاه‏هاى متعددى در اينترنت، به موضوع آخرالزمان، نشانه‏هاى آن و تطبيق آنها با رويدادهاى اجتماعى، سياسى، نظامى و زيست محيطى جهان پرداخته‏اند و تلاش مى‏كنند به صورت روزآمد آخرين تحولات مرتبط با اين موضوع را منعكس كنند .
 ● مترجم: سيد احمد - يكانى فرد
 ● منبع: ماهنامه - موعود - شماره 29 و 30 - تاريخ شمسی نشر 03/07/1386 

 مقدمه مترجم:

اخيرا در يكى از سايت‏هاى اينترنتى خبرى با اين مضمون به چاپ رسيده است كه: «جورج بوش دجال است!» . در اين مقاله اينترنتى تلاش شده كه با استناد به علم اعداد (Numerology) ، پيشگويى‏هاى «نوستراداموس‏» ، طرفدارى فرقه شيطان پرستان و ساحران از بوش (در جريان انتخابات) و پيشگويى‏هاى كتاب مقدس به نوعى اين نكته القا شود كه «جورج بوش‏» همان دجال و يا «آنتى كريست‏» ذكر شده در كتاب مقدس است . در اين مقال در حد حوصله خوانندگان محترم نكات مهم و حائز اهميت و جالب توجه اين مقاله و اسناد آن را يك به يك عنوان مى‏كنيم . اما قبل از پرداختن به اسناد، بيوگرافى خاصى را كه از ( Georgew . Bush) در ابتداى اين مقاله ارايه شده ذكر مى‏كنيم، سپس به مستندات مى‏پردازيم .

«او كسى است كه كوكائين مصرف مى‏كرده و دوستانش او را به عنوان يك الكلى عياش بدخلق مى‏شناسند . او شكست‏هاى تجارى متعددى داشته كه به كمك دوستان ثروتمندش از آنها خلاصى يافته است . وى فرماندار ايالت تگزاس بوده و در طول فرماندارى او در تگزاس بدترين اخبار از اين ايالت گزارش شده است كه به چند مورد آن اشاره مى‏كنيم: «تگزاس داراى بالاترين آمار كودكان فقير (2/26%) در بين ايالات متحده است و 5/24 % از مردم اين ايالت از بيمه درمانى برخوردار نيستند . مطالعات اخير وزارت كشاورزى در مورد ايالت تگزاس نشان مى‏دهد كه 5 % از خانوارهاى تگزاس اكثر اوقات چيزى براى خوردن پيدا نمى‏كنند . اين ايالت كمترين هزينه سرانه خدمات اجتماعى را نسبت‏به ديگر ايالت‏ها داراست . در پنج‏سال اخير وى كليدهاى رهايى مردم تگزاس از فقر و تنگدستى را در دست داشت اما با غرورى كاذب سهم طبقات ثروتمند تگزاس در پرداخت ماليات را كاهش داد و از اين راه آنها را مبلغان انتخاباتى خود كرد . تگزاس بيشترين درصد بازداشت‏ها و زندانى‏ها را داراست . در تگزاس براى يك سياه امريكايى 6 برابر يك سفيد پوست احتمال دريافت‏حكم اعدام وجود دارد، تا يك سفيد پوست‏براى كشتن يك سياه پوست . در تگزاس براى اولين بار پس از جنگ‏هاى داخلى يك خانم () Karlafaye Tucher به مجازات اعدام محكوم شد .

و اما اسناد مورد بحث:

سند اول: تشخيص دجال از طريق علم اعداد

در انجيل براى اينكه آيا شخصى دجال است و يا خير، راهى از طريق علم اعداد نشان داده شده است . (1) انجيل مى‏گويد اين عدد 666 و مربوط به يك مرد است . روش كار به اين شكل است كه به هر يك از حروف لاتين از A تا Z از 1 تا 26 را اختصاص مى‏دهند كه اگر اين اعداد را براى نام جورج دبليو بوش محاسبه كنيم چنين مى‏شود:

7 + 5 + 15 + 18 + 7 + 5 براى جورج، 23+1+12+11+5+18 براى براى‏دبليو ( (Walker و 2+21+19+8 براى بوش كه جمع همه آنها مى‏شود [6] = 1+5 15 1+7+7 177 كه اين اولين شش ماست .

دومين شش را مى‏توان از روى تاريخ تولد وى يعنى 6 جولاى 1946 به دست آورد . به اين ترتيب كه اگر ارقام جولاى را كه هفتمين ماه ميلادى است‏به بقيه اعداد به اين شكل جمع كنيم

33 6+4+9+1+6+7 مى‏شود [6] 3+3 = 33 كه دومين شش را به دست مى‏آوريم .

سومين شش را مى‏توان با توجه به اين مطلب كه هدف ابتدايى دجال غلبه بر كل جهان و تقديم آن به شيطان است و اولين قدم در اين راه فرماندارى تگزاس بوده است پيدا كرد . بوش براى اولين بار در هشتم نوامبر 1994 به فرماندارى تگزاس انتخاب شد كه باز هم اگر ارقام اين تاريخ را با هم جمع كنيم خواهيم داشت:

33 4+9+9+1+8+1+1

[6] 3+3 = 33 كه مجددا سومين 6 را به ما مى‏دهد .

حال اگر تاريخ رياست جمهورى رسيدن وى را نيز درنظر بگيريم كه 20 ژانويه 2001 بوده است مجددا به عدد 6 مى‏رسيم كه مى‏توانيم آن را جايگزين سومين عدد شش مربوط به دوران فرماندارى او كنيم .

[6] = 1+0+0+2+0+1+1

شايد برايتان حيرت‏انگيز باشد كه چرا پدر وى به هنگام نامگذارى او نام هربرت را قبل از كلمه Walker از نام وى حذف كرد؟ آيا آن راهى براى پيشكش پسرش به شيطان نبوده است؟

6 = George حرف، 6 = Walker حرف، BUSHJR يا ريشه آلمانى آن Busche نيز داراى شش حرف است كه دو باره سه شش را تشكيل مى‏دهد .

اگر هنوز متقاعد نشده‏ايد بايد بدانيد كه شانس رخداد چيزى شبيه به حالت فوق به طور اتفاقى و تصادفى 1 در 000/000/000/100 است كه بيش از 16 برابر كل جمعيت‏بشر است . حال اگر باز هم تصور مى‏كنيد كه اين يك تصادف است‏بد نيست‏به اين ضرب‏المثل و به تبع آن دومين سند دقت كنيد كه مى‏گويد: «شخص را از طرفدارانش بشناس‏» .

سند دوم: حمايت گروه‏هاى شيطان‏پرست

وى در طول دوران مبارزات اوليه‏اش در گروه‏هاى شيطان پرست نيوهامپشاير (New Hampshire) حضور يافت و اين واقعه‏اى بود كه به طور گسترده در رسانه‏هاى خبرى پوشش داده شد و اين در حالى بود كه يك تجمع نفرت آور از ساحره‏ها و جادوگران از سراسر نيواينگلند گردهم آمدند تا صعود وى به مقام رياست جمهورى را پيش بينى كرده و جشن بگيرند .

سند سوم: پيشگويى‏هاى نوستراداموس

ميشل نوستراداموس (1566 - 1503م) يك پزشك و منجم فرانسوى بود كه كتابى با بيش از 900 پيشگويى در باره حوادث فرانسه و كل جهان نگاشته است . وى پيشگويى‏هاى خود را به صورت مصراع‏هاى آهنگين نگاشته كه به دليل برخوردارى از دقت زياد بسيار مورد توجه بوده‏اند . يكى از پيشگويى‏ها كه اخيرا در اينترنت نيز وارد شده اين است كه:

هزاره مى‏آيد، ماه دوازدهم، در خانه نيرومندترين قدرت و آدم سبك مغز روستايى مى‏آيد تا ادعاى رهبرى كند . وى سپس ادامه مى‏دهد:

يك فرد مشكوك از سلطنت دور مى‏شود با اينكه عده زيادى از آن حمايت مى‏كنند و او راى عمومى را به دست مى‏آورد اما گروهى اجازه نمى‏دهند كه او حكمفرما شود .

اين مطلب به نظر مى‏رسد كه تماما در مورد «ال گور» رقيب بوش باشد وى اضافه مى‏كند به حكومت رسيدن بوش مصادف با آمدن ستاره دنباله‏دارى است‏به نام . Hale Bop سال‏هاى 95 تا 97; يعنى زمان شروع و آغاز مقدمات مبارزات انتخاباتى بوش و سال 97; يعنى زمانى كه از وى به عنوان نامزد رياست جمهورى سخن به ميان آمد، آخرين حد روشنايى اين ستاره دنباله‏دار بود . او در ادامه مى‏گويد:

پس از روى كار آمدن وى قتل عام شديدى صورت مى‏گيرد و صدها تن به انتقام بر مى‏خيزند و سپس كسى مى‏آيد [از طرفداران بوش] كه مانند «هانى‏بال‏» است .

هانى بال ژنرال سياهى بود كه با فيل‏هايش براى تسخير روم حركت كرد اما در نهايت‏شكست‏خورد، در اينجا «كولين پاول‏» سياه پوست كه به طرف عراق (بابل) حركت مى‏كند موردنظر است . قابل ذكر است كه اين پيش‏گويى‏ها با تفصيلات بسيارى ادامه مى‏يابد كه مجال پرداختن به همه آنها و توضيح دقيق و با جزئيات آنها نيست و در صورت علاقه خوانندگان متن اصلى آن قابل ارايه است .

سند چهارم: پيشگويى‏هاى انجيل

اين پيش‏گويى‏ها بر اساس مكاشفه عجيب دانيال نبى است كه تعبير آن اين چنين است:

وى (دانيال نبى) مى‏گويد: در ايلام Susa ، [سمت مشرق بابل در عراق] در پيش روى خود قوچى دو شاخ را ديدم [اشاره به صدام حسين] و شاخ‏هاى وى بلند بودند [اشاره به اينكه او چهارمين ارتش قدرتمند جهان را داشت] . يكى از شاخ‏ها بلندتر از ديگرى بود و بعدا بلندتر شد [اشاره به نيروهاى نظامى عادى و گارد جمهورى عراق دارد كه بعدا شكل گرفت و به هفت لشكر تقسيم شد] اين قوچ را مى‏ديدم كه به سمت‏شمال [كردها و ايران] و جنوب [كويت] حمله مى‏كند . و هيچ نيرويى نمى‏توانست او را از اين اعمالش بازدارد . او به بزرگترين قدرت در منطقه تبديل شد . در حالى كه به اين قوچ مى‏انديشيدم . ناگهان بزى با يك شاخ از غرب آمد در حالى كه تمام كره را مى‏پيمود بدون اينكه زمين را لمس كند [اشاره به جورج دبليو بوش و نيروى هوايى وى دارد] او به طرف قوچ دو شاخ آمد و به او با خشم زياد حمله كرد و قوچ توانايى ايستادگى در برابر آن را نداشت . و بز پشت او را به زمين زد . بز خيلى بزرگ و برتر شد اما با وجود قدرتش شاخش شكسته بود [جورج بوش پدر به خاطر تصويب حمله هوايى آمريكا به عراق يكسال بعد رياست جمهورى را از دست داد] . به جاى شاخ قبلى وى چهار شاخ رشدكرد [وى سه پسر و يك دختر داشت كه به دليل «لوسمى‏» (2) فوت كردند] و به جاى آنها شاخ ديگرى رشد كرد [اشاره به جورج دبليو بوش] كه ثروتمند بود و به طرف غرب و جنوب رفت [وى بيشتر دوران جوانى خود را در قمار بازى و شراب خوارى گذراند و بعدها به فرماندارى تگزاس رضايت داد و سپس به رئيس جمهورى رسيد] و به طرف سرزمين زيبا [يعنى خاورميانه] لشكركشى كرد . او خود را برتر از همه و به عنوان رهبر گروه خود معرفى كرد [رهبر ائتلاف عدالت‏بى‏پايان] و بعد من شنيدم كه فرد مقدسى به فرد مقدس ديگر مى‏گفت: چقدر طول مى‏كشد تا روياى دانيال تحقق يابد . او جواب داد 2300 روز و شب و اين جنگ [جنگ خاورميانه] شش ونيم سال به‏طول خواهد انجاميد كه باعث مرگ‏ومير و خرابى‏هاى ناباورانه مى‏گردد . زمانى كه من در حال ديدن اين رؤيا بودم و مى‏كوشيدم آن را بفهمم پشت من كسى ايستاد كه مردى بود [درانجيل پسر خدا] عيسى (ع) و به جبرئيل گفت كه جبرئيل به او بگو كه اى پسر! بدان كه اين رويا به آخرالزمان مربوط مى‏شود و اين در حالى بود كه او در نزديكى جايى كه بودم آمد و من هم از ترس به سجده افتادم .

اين بود چكيده مقاله‏اى 9 صفحه‏اى كه با توجه به حوادث اخير مركز تجارت جهانى نيويورك و واشنگتن حاوى نكات بسيار جالب و مهمى است كه اميد است مورد توجه خوانندگان عزيز قرار گيرد و آنان را هر چه بيشتر به حساسيت اوضاع جارى و نتايج و پيامدهاى دنيوى و اخروى آن و اتصال آن به ظهور حضرت حجت (ع) و برقرارى، صلح جهانى واقف نمايد .

پى‏نوشت‏ها

× عنوان اصلى مقاله اين است:

George Walker Bush is the ANTI - CHRIST!

1 . انجيل، كتاب رستاخيز، 13/18 .

2 . بيمارى كم خونى .
 
 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php

این نظر توسط رزرو هتل با 50 درصد تخفیف در تاریخ 1392/02/25 و 15:59 دقیقه ارسال شده است


رزرو هتل شیراز ، کیش ، قشم ، مشهد و تمام نقاط با 50 درصد تخفیف

لینک رزرو هتل بشه به egardesh.com

شماره تماس : 021-44151435 و 44155227-021



مشاهده اطلاعات بیشتر در www.egardesh.com

سامانه رزرواسیون مهر

راحت ، ارزان و با اطمینان خرید کنید

این نظر توسط مهاجرت ويزا تور مسافرت صرافي در تاریخ 1391/08/09 و 22:11 دقیقه ارسال شده است

پيشنهاد ويژه مدير وبلاگ به بازديد كنندگان:



سايت مجله خبري ايراني مهاجريست بهترين سايت اطلاع رساني از آخرين اخبار و مقالات و بانك اطلاعات در ضمينه هاي:

1. راهنماي مهاجرت, شرايط مهاجرت و دريافت ويزا

2. معرفي تورهاي مسافرتي معتبر

3. معرفي صرافي هاي معتبر

4. معرفي مراكز اقامتي, هتلها, مراكز خريد و جاذبه هاي توريستي تمام كشورها

5. راهنماي اخذ بورس تحصيلي رايگان از كشورها

6. معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري داخلي و خارجي

و هزاران مطلب و اخبار به روز در ارتباط با صنعت گردشگري و توريسم, آموزش, تجارت و ... در اختيار بازديدكنندگان قرار ميدهد.



حتما از اين سايت جذاب بازديد نماييد.

WWW.MOHAJERIST.COM


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بسم الله الرحمن الرحیم به زعم نويسندگان بر اساس اديان ابراهيمی، انسانی از جانب خدا، عدالت را در سراسر گيتی برپا خواهد كرد كه بر مبنای تعا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 1,134
  • کدهای اختصاصی